درد دل


عاشق

سلام سلام به همه دوستای خوبم ببخشید دیر به دیر اب میشم چون دیگه دست و دلم به نوشتن نمیره برام سخت شده نوشتن وقتی میام برای الهه عشق بنویسم برای هرجمله که شاید همش ۱۰ثانیه طول بکشه من شاید حدود یک ساعت خودم رو عذاب میدم چون نمیخوام تلخ بگم نمیخوام بد بگم ولیی دیگه زندگیم بدون مهتاب جز تلخی چیزی نیست با تمام اینکه خودم رو به هر دری میزنم که کمی شاد باشم و فراموش کنم ولی نمیشه به هر راهی زدم خوب بد هر راهی ولی مهتاب عشق مهتاب شده تمام زندگیم  تمام وجودم شده مهتاب مهتابی که برای من یک الهه ی ولی شاید حتی من براش به حسابم نیام خسته شدم از همه چیز جز اون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 27 مرداد 1389برچسب:,| 22:25 | مرتضی|

De$ign:khanoomi